Vegueria del Penedès

COMARCA

Dos veïns del Garraf, detinguts pel robatori de 44 neveres a Tudela


VD

12-11-2009 22:35

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Segons informa Diario de Navarra, dos veïns de la comarca del Garraf han estat detinguts aquesta setmana a Tudela acusats d'un robatori amb força. Els detinguts van sustreure 44 neveres del polígon industrial Las Labradas, de Tudela, i la policia busca altres tres persones relacionades amb el robatori.

Segons informa el govern foral al Diario de Navarra, la investigació s'ha dut a terme per la policia foral de Tudela i la comissaria dels Mossos d'Esquadra. Els fets van tenir lloc el 20 de juny i les investigacions van identificar les característiques d'un furgó llogat a Vilanova i la Geltrú. També van ser identificades cins persones, veïnes totes de la comarca del Garraf, com a possibles integrants d'un grup implicat en robatoris similars a Catalunya. Els cinc estan acusats d'un delicte de robatori i els dos detinguts han passat ja a disposició judicial a Tudela.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.