DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CUBELLES

'Veus silenciades' contra la violència masclista


Alba Cortada

18-11-2009 12:01

La lectura del manisfest contra la violència de gènere i una exposició fotogràfica seran els actes del 25 de novembre

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

VD L'associació cubellenca 'Por derecho propio'

Les associacions de dones de Cubelles han organitzat la lectura del manifest unitari contra la violència de gènere, que es durà a terme el dia 25 de novembre a les 18h a la Sala de la Rectoria.
A la mateixa sala hi haurà exposades un recull de fotografies de Francesca Calaf, sota el nom de "Veus silenciades". Aquesta exposició, dedicada a la memòria de totes les dones víctimes de la viòlencia de gènere, estarà oberta al públic durant els dies 25 i 26 de novembre de 18 a 20h.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.