El dissabte passat visitava la pista del Ribes el TGN, rival de mitja taula i que portava 4 victòries en els 7 partits (havent guanyat a camps com el del Sedis i el Vilanova). El partit es presentava complicat per les ribetanes, ja que tenien baixes per la grip i tan sols eren 6 jugadores del primer equip. El matx va començar molt bé pels interessos locals i, efectuant una bona defensa i transicions ràpides, es va arribar al final del primer quart 20 a 11.
Al segon període es va produïr un intercanvi de cistelles per arribar al descans amb un ajustat 30 a 23 i tot per decidir. A la mitja part se sabia de la importància de començar bé el tercer quart per tal de trencar el partit definitivament i així amb unes defenses alternatives van permetre un parcial de 16 a 4 i deixar el marcador un clar 46 a 27.
A linici del darrer quart, un nou parcial de 6 a 0 va posar la màxima diferència en el lluminós un clar 52 a 27. Però en aquest moment es va produïr la lesió de Laura Mateos i això va fer que las ribetanes es descentréssin una mica del partit, però al final es va aconseguir una victòria molt important que ha de fer que lequip cregui en las seves possibilitats i tornin a treballar dur per tal daconseguir més victòries. A destacar, que va debutar una jugadora del júnior i que a la classificació hi ha una màxima igualtat entre el sisè classificat i el catorzè: només dues victòries de diferència.
La propera semana lequip es desplaçarà a la díficil pista del CBT dissabte a la tarda.
Berta 4, Anna 6, Eli Batlle 4, Laura 23, Piqi 6 -cinc inicial- Eli de la fuente 6, Blanca, Sandra 5, Judit i Marina.
Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.