VNG
25-11-2009 19:11
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L’homenatge artístic d’aquesta entitat tindrà lloc durant dissabte i diumenge a la Rasa del Miquelet, concretament a la paret de l’Autoescola Garraf, que ha col·laborat amb l’Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la Comissió de l’Any Macià per fer possible aquest acte.
El segon tinent d’alcalde i regidor de Joventut, Tomàs Álvaro, destaca la implicació de la gent jove en la commemoració l’Any Francesc Macià 1859-2009, amb aquesta activitat lúdica del cap de setmana. La pintada del grafit tindrà un acompanyament musical dissabte a la tarda, a les 18 h, amb el concert del grup de folk-rock català Narcís Perich i la Caravana de la bona sort. Aquesta formació portarà el seu directe animat i festiu, amb els temes que toca en la seva gira per les 41 capitals de comarca catalanes.
PUBLICITAT
PUBLICITAT