Vegueria del Penedès

SANT PERE DE RIBES

L'IES Can Puig acull alumnes francesos d'intercanvi


VD

09-02-2010 20:02

És el tercer any que els dos centres participen en aquesta iniciativa

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

En motiu d’aquesta d’intercanvi, dilluns es va fer una recepció oficial al Saló de Plens de l’Ajuntament amb els joves i professorat que participen d’aquesta experiència. Els estudiants ribetans i francesos van ser rebuts per l’alcalde, Josep Antoni Blanco, i la regidora d’Educació, Carme Farràs.

Després de l’estada dels escolars francesos al nostre poble, del 16 al 26 de març els alumnes que estan cursant l’optativa de Francés a Can Puig viatjaran cap a Lavaur.

Des de l’IES Can Puig es valora de forma molt positiva aquesta experiència en tractar-se d’un intercanvi cultural i lingüístic. Aquest és el tercer any que es porta a terme.

Al Collège hi estudien 800 alumnes de secundària els seus estudis equivalents a l´ESO; els tres últims cursos (que correspon al nivell de batxillerat) s’imparteixen al Lycée (una altra instal·lació del poble). Els alumnes que ens visiten estudien cursos equivalents a segon, tercer i quart d´ESO.

Pel que fa a l’institut Can Puig hi estudien uns 270 alumnes.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.