BÀSQUET
11-02-2010 22:14
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
SÈNIOR FEMENÍ “A” (1a CATALANA – GRUP 1)
C.B. SECA NASTASI LA FONDA - TOTSPORTS CB SAMÀ “A” 59-71
EL TOTSPORTS CB SAMÀ S’ENFILA AL SEGON LLOC
Dotzena victòria seguida d’un Totsports CB Samà que va derrotar un CB Secà, que no havia perdut a casa des de la primera jornada de lliga, en un partit molt dur i que es va haver de treballar des de la defensa des del minut 1 de partit fins al xiulet final.
El Samà es desplaçava encara amb la baixa de Sandra, però amb el debut d’una altra jugadora de la pedrera, Ingrid Montuliu.
Les noies de Dani Ventosa van haver d’ estar els 40 minuts molt concentrades degut al gran encert de l’equip local que va acabar amb 12 triples encistellats.
Destacable el bon partit en atac de Gemma (24 punts) i Mireia (13 punts) i del recolzament que va oferir en tot moment Eli Isern sota els taulells amb 7 rebots i una lluita constant.
El Samà va començar amb un 2 a 12 en cinc minuts, amb 7 punts de Gemma seguits i sense donar opcions en atac a les locals. Però el Secà va reaccionar des de la línia de 6,25, encistellant 4 triple consecutius sense errada, que donaven la volta al marcador, 15 a 13.
El Samà va saber recuperar-se del cop rebut, i de la mà de Meri i Anna van acabar el quart guanyant 17 a 18.
El segon període va ser igualat, el CB Secà seguia encistellant des de 6,25, quatre triples més al segon quart, però el Samà persistia en el seu joc ràpid i amb algun ajust defensiu que feia que aguantessin dins del partit en els moments més difícils.
Anna Martí amb 3 recuperacions durant aquest període, Lara en el rebot i sobretot Meri amb 6 punts de forma quasi seguida van ajudar a que el Samà seguís per davant en el marcador al finalitzar el segon període, 35 a 38.
La segona meitat va ser el moment en que Gemma i Mire van apretar en atac i van fer jugar molt bé a l’equip. L’inici del tercer període començava de forma excel·lent, 38 a 45 i les diferències no eren més grans per les errades en els tirs lliures.
Però un altre vegada la línia exterior del CB Secà tornava ha estar encertada i empatava el partit a 46. Al final del període dos tirs lliures de Mire deixaven el resultat amb un ajustat 46 a 48 per a les del Garraf.
El Samà no es va deixar sorprendre i colpejava altre vagada a les locals amb 5 punts seguits de Gemma. Tot i les cistelles locals, el Samà semblava més fort físicament i amb més recursos ofensius, i sobretot amb molta confiança en la seva feina. Així 5 punts seguits més de Mire, amb un triple inclòs, col·locava un 48 a 56 a falta de cinc minuts.
El CB Secà ho va tornar a intentar des de 6,25 encistellant 2 triples més, però l’equip samista, de la mà d’una incansable Isern (7 punts als últims cinc minuts), va mantenir la tranquil·litat i amb un 53 a 64 encarava l’últim minut de partit. Al final una sèrie de tirs lliures per ambdós equips va acabar d’ampliar les diferències a favor del Samà fins el 59 a 71 final.
Dotzena victòria consecutiva i una setmana més allargant la ratxa. Això fa que el Totsports Samà es col·loqui en el segon lloc de la lliga empatat amb Tarragona i Xamba, a un partit del líder.
La propera setmana el Totsports Samà, degut al Carnaval, ha aplaçat el seu partit contra el Sanfeliuenc per disputar-lo dilluns dia 5 d’Abril.
SÈNIOR FEMENÍ “B” (3a CATALANA – GRUP 3)
CB CORBERA - TOTSPORTS CB SAMÀ “B” 78-29
DERROTA CONTUNDENT
El sènior B del CB Samà va perdre de manera clara davant el líder, CB Corbera, un equip totalment dissenyat per estar, i bé, a segona catalana.
Les samistes contaven amb nombroses baixes, però tot i així van plantar cara durant els primers 15 minuts. Però la superioritat física de les locals, va decantar mica en mica el partit.
La setmana vinent les samistes descansaran per motiu del Carnaval.
SÈNIOR MASCULÍ (3a CATALANA – GRUP 7)
TOTSPORTS CB SAMÀ – CB CORBERA”1” 64-71
PUBLICITAT
PUBLICITAT