DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT PERE DE RIBES

S'atorguen subvencions per les instal·lacions de TDT via satèl·lit


VD

19-04-2010 22:59

Les subvencions van adreçades a ciutadans que amb l’apagada analògica tenen problemes per veure la TDT

La Generalitat de Catalunya ha obert una línia de subvencions per les instal·lacions de TDT via satèl·lit. L’ajuda econòmica va adreçada a ciutadans que amb l’apagada analògica tenen problemes per veure la televisió digital terrestre.

Aquesta convocatòria ha sorgit amb la finalitat d’ajudar a compensar el cost d’aquest tipus d’instal·lacions, superior al de la TDT convencional. L’import màxim de la subvenció és de 200 euros.

La solució de TDT via satèl·lit s’ha habilitat amb caràcter excepcional per als llocs del territori català que tenen una senyal deficient. A la nostra comarca la cobertura de la televisió digital terrestre està per sobre del 95% en totes les emissions.

El formulari de sol·licitud es pot consultar a la pàgina web de la Generalitat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.