PUBLICITAT
TENNIS TAULA
23-04-2010 23:40
El camí del tercer equip de l’Innovallar Vilanova s’acaba en els quarts de final del play-off pel títol a tercera provincial. Amb l’ascens ja assolit la derrota a camp de l’Hospitalet per 4-1 posa punt i final a una temporada molt positiva. Els vilanovins que havien perdut per 3-4 l’anada tenien encara opcions en el darrer partit.
Pere Blanco perdia els seus individuals per 3-1, Félix Perez feia el punt de l’honor, mentre’s Jordi Martínez no aconseguia puntuar. El dobles Ávila-Blanco perdien el punt. En definitiva els vilanovins havien tingut la oportunitat de sentenciar la eliminatòria a casa i es va deixar escapar contra el millor equip de la categoria al que s’han enfrontat.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT