DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Els treballs no s'aturen a la nit


VD

26-04-2010 22:55

Queixes dels veïns de Sitges per les molèsties que provoquen les obres continues a l'estació de trens

Les obres de millora de l'estació de trens de Sitges van començar fa algunes setmanes, però des de fa 15 dies els veïns de l'avinguda de les Flors es queixen que no s'aturen ni per dormir. Els treballs dels operaris s'allarguen fins més enllà de les dues de la matinada i pels veïns ja és normal sentir cops, màquines de fer ciment i discos tallant el material.

Els veïns recorden que és el mateix Ajuntament de Sitges que no fa gaire que promovia una campanya cívic pel descans del veïns: "A la nit volem descansar, per això, les motos i els cotxes han de circular amb compte per no molestar a les persones que dormen. La gent que ha sortit a divertir-se ha de procurar no fer gaire soroll", deia un dels lemes de la campanya.

Els veïns entenen que a la nit, la contaminació acústica s'accentua, però lamenten que els sorolls de les obres s'hagi convertit en la cançó bressol d'aquesta zona. A més, asseguren que la situació està comportant canvis d'hàbits: alguns dels afectats, a partir de les vuit del vespre, comencen a pujar el volum de la televisió més del que és habitual i es traslladen a fer vida a la part de la casa que no toca a la façana del costat de l'estació.

(Les fotogragies que il·lustren aquesta notícia van ser captades a les 00:30h de la matinada de divendres a dissabte (24/04/10). Es pot comprovar com els treballadors estan utilitzant maquinària).

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.