DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

S’obre el termini d’inscripcions al Curs de Cuina Catalana


VD

09-05-2010 20:53

El curs és gratuït i es realitzarà els dijous 20 i 27 de maig, 3, 10 i 17 de juny

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

La Regidoria de Diversitat de l’Ajuntament de Sitges organitza una nova edició del curs de Cuina Catalana. Sota el lema Cuinem Junts per conèixer-nos, la iniciativa permet aprendre a cuinar i alhora compartir un espai de trobada entre els sitgetans de sempre i la ciutadania nouvinguda per tal de construir una societat cohesionada i multicultural.

Els requisits per participar-hi són estar empadronat a Sitges i no haver fet mai cap curs de cuina organitzat pel consistori sitgetà.

El curs és gratuït i es realitzarà els dijous 20 i 27 de maig, 3, 10 i 17 de juny a l’Escola d’Hostaleria de l’Institut Joan Ramon Benaprès de set de la tarda a les deu de la nit. El taller té una durada de 5 sessions i permet relacionar els ciutadans entre ells i posar en pràctica l’habilitat dels alumnes per crear diferents plats tradicionals de cuina catalana.

Els interessats poden formalitzar les sol·licituds del 10 al 14 de maig al servei Sitges Acollidor, situat a la Plaça de l’Hospital, 5è 2a) o bé trucant al telèfon 93 811 39 47. L’horari d’atenció és dilluns i divendres de 9 a 13.30h i dimarts de 17a 19h

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.