PUBLICITAT
CUBELLES
10-05-2010 21:19
El proper 13 de maig a les 20.30h. al Centre Social de Cubelles es farà la presentació pública de l’estudi per la dinamització comercial del centre comercial urbà de Cubelles. L’estudi, que s’ha realitzat amb l’ajut de 6.000€ de la Diputació de Barcelona, vol ser una proposta d’actuacions a seguir per promocionar i difondre l’oferta comercial de la localitat, i fomentar l’ús de compra per part dels residents i dels que ens visitin.
L’estudi final es recull en un document marc amb dues parts ben diferenciades. A la primera s’exposa una memòria i diagnosi que comprèn l’estudi minuciós de l’oferta i la demanda del municipi de Cubelles, els recursos turístics i econòmics juntament amb l’anàlisi de l’estructura urbanística del municipi. La segona, conté un pla de dinamització ben definit que té per objectiu principal la millora del comerç de la localitat i la seva dinamització.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT