VNG
13-05-2010 23:50
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Un estudi universitari realitzat pel diari El Mundo situa aquesta titulació de l’EPSEVG al primer lloc del rànquing estatal.
La titulació d'Enginyeria Mecànica del Campus de la UPC a Vilanova i la Geltrú apareix, junt amb la que s'imparteix al Campus Nord de la UPC a Barcelona, en la primera posició del rànquing universitari estatal que ha elaborat el diari El Mundo.
Entre altres qüestions, aquesta classificació universitària té en compte factors com l'opinió del professorat, el nombre d'alumnes matriculats, la proporció d'estudiants en relació al PDI, la nota de tall del curs passat o la quantitat de laboratoris de què disposa el centre. En aquest mateix rànquing, la UPC figura entre les cinc millors universitats de l'Estat i com la segona de Catalunya, només per darrere de la UAB.
PUBLICITAT
PUBLICITAT