VNG
23-05-2010 22:11
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'ajuntament de Vilanova i la Geltrú, mitjançant les empreses concessionàries del servei de la jardineria municipal, ha donat per finalitzades les obres de millora a les jardineres que envolten la plaça d'Enric Cristòfol Ricart i del carrer de l'Havana.
Les feines han consistit en la renovació del substrat de les jardineres així com la plantació de nou arbrat. L'actuació s'ha complementat amb la col·locació d'un encoixinat d'escorça, que evitarà la proliferació de males herbes i s'han repintat els parterres i els accessos als aparcaments de la zona.
A més, s'ha instal·lat un sistema de rec gota a gota a totes les jardineres, el que facilitarà l'arrelament i la millora del manteniment dels arbustos.
Les feines de millora han estat consensuades amb els veïns de la zona.
PUBLICITAT
PUBLICITAT