PUBLICITAT
CICLISME
26-05-2010 22:41
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El proper dissabte dia 5 de juny parteixen cap a Paris 7 cicloturistes de la Unió ciclista Vilanova per participar el diumenge 6 a la prova cicloturista PARIS-ROUBAIX, prova de 256 km per carreteres i per les famoses llambordes al terra (pavés), el recorregut és el mateix per on circulen els professionals.
Es surt de la localitat francesa de Cambronne a tocar de Paris i acaba al famós velòdrom de la ciutat de Roubaix a tocar de Bèlgica. En ella hi participen més de 2500 ciclistes vinguts de diversos països. El grup vilanoví ja porta molts dies i km d'entrenament per poder acabar aquesta marxa ciclista maratoniana, dura pel seu quilometratge i pel del terra de llambordes..
Els ciclistes vilanovins són: Jordi Cano, Germà Puerto, Rafa Cruz, Toni Palacios, Jorge Rodríguez, Carles Soler i Noe Pellicer.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT