DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

HOQUEI PATINS

El Barça nou Campió de la Lliga Europea


Llorenç Mateo

30-05-2010 23:32

Ha derrotat amb claredat al Vic per 4 gola a 1

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El FC BARCELONA Sorli Discau, ha derrotat al Roncato Patí Vic en la Final de la Lliga Europea disputada aquesta tarda al Pavelló Paladio de Valdagno.

El Barça sempre ha portat la iniciativa del joc, davant un Vic que ha jugat amb les seves armes, es a dir: Forta defensa i contraatac fulgurant que avui no han pogut desenvolupar per la bona dispopsició defensiva dels blaugranes.

FC BARCELONA Sorli Discau: Egurrola, Mia Ordeig, Reinaldo García, Borregán, Panadero –cinc inicial-, Adroher, David Páez, Teixidó i Carlos López.

RONCATO VIC: Fernández, Titi Roca, Masoliver, Romà Bancells, Marc Torra –cinc inicial-, Borja López i Carbó.

GOLS: 1-0, Adroher (21’); 2-0, David Páez (23’); 3-0, Panadero (40’); 4-0, Reinaldo García (42'); i 4-1, Masoliver (49’).

ÀRBITRES: Gianni Fermi (Itàlia) i Rego Lamela (Portugal

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.