PUBLICITAT
SITGES
31-05-2010 20:08
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
L’Agència de Promoció Turisme de Sitges i la companyia cervesera Damm posen en marxa, de l’1 al 30 de juny, el “Menú Sitges Inedit” per a promocionar Sitges i la seva gastronomia. Es tracta d’una acció que es focalitza en dues àrees; d’una banda a Barcelona i les seves rodalies, i de l’altra, a les comarques del Garraf i Penedès. La campanya es posa en marxa després de l’èxit assolit l’estiu de 2009 amb la campanya “Avui fa un dia Sitges” que promocionava la vila a la ciutat de Barcelona.
Per a dissenyar aquesta campanya s’ha tingut en compte que, segons les estadístiques de l’Agència de Promoció de Turisme de Sitges, el 40,1% de les persones que es desplacen fins a Sitges són visitants d’un sol dia. D’aquests, el 58,91% són catalans, mentre que el 13,95% provenen de la resta de l’Estat Espanyol i pernocten en d’altres ciutats properes. A més, el 87,63% han manifestat estar interessats en la gastronomia i l’oferta de restauració de Sitges. Per tant, aquest és el principal públic a qui s’adreça la campanya “Menú Sitges Inedit” amb l’objectiu que gaudeixin d’un àpat a Sitges durant les seves hores de visita al municipi.
La gastronomia és una de les ofertes claus de Sitges per la seva qualitat i varietat. Sitges compta amb diversos restaurants de gran nivell, que combinen tradició i avantguarda, i que treballen per a garantir la qualitat dels seus productes i oferir una cuina acurada. Per aquest motiu, des de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, segons el seu director, Claes Akerblom “apostem per promocionar la gastronomia dels nostres restaurants i donar a conèixer la seva oferta amb gran potencial i encara en part per descobrir”.
A la campanya s’hi han adherit un total de 21 restaurants associats al Club de Producte de comerç i gastronomia de Turisme de Sitges, Best Sitges. Aquests establiments ofereixen, durant tot el mes de juny, a excepció del dia 23 a la nit, un menú de 25 € + Iva que inclou un primer plat, segon plat i postres, tot maridat amb la cervesa Estrella Damm Inedit.
Per a promocionar el “Menú Sitges Inedit” es farà durant tot el mes juny una campanya a mitjans de comunicació. A més, s’ha editat un plànol amb la situació i una breu fitxa de tots els restaurants que ofereixen el “Menú Sitges Inedit” i que s’encartarà en un diari generalista, es distribuirà des de l’Oficina d’Informació Turística i es podrà consultar al web. També hi haurà banderoles i publicitat en oppis.
Restaurants participants
Alenti, Antemare, Boccalino, Cau del Vinyet, Costa Dorada, El Castell, El Jardinet del Prado, El Margalló, Iris Gallery, La Borda, La Caleta, La Mafia se sienta a la mesa, La Nansa, La Niña, la Santa Maria, Mirador, Pic-nic, El Donostiarra, Sitges Bon estar, Sitthai i Sotavent.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT