Vegueria del Penedès

VNG

Èxit de participació a la Festa de l'Esport


VD

07-06-2010 18:33

S'han organitzat activitats com el Qi gong o la navegació amb llagut, un torneig de volei platja i el primer torneig de Rugby a 5

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

La novena edició de la Festa de l'Esport, celebrada aquest cap de setmana, ha aplegat més 3000 persones en les 13 activitats que s'han dut a terme per tota la ciutat. Des de l'Ajuntament de VNG en col·laboració amb la Diputació de Barcelona s'han organitzat activitats als equipaments i instal·lacions esportives municipals, a l'espai públic i a la platja.

Amb l'objectiu que durant tot el cap de setmana l'esport fos protagonista indiscutible de l'oferta lúdica i de lleure, s'han organitzat activitats com el Qi gong o la navegació amb llagut, un torneig de volei platja i el primer torneig de Rugby a 5.

Altres espais on també s'han desenvolupat campionats, ha estat la plaça de la Mediterrània amb un 3x3 de bàsquet Streetball i la plaça de les Neus on s'ha fet una gimcana amb bicicleta.

Dins aquesta programació cal destacar la celebració de la segona prova del circuit català d'Skateboard 2010 a l'Skate Park de Vilanova i la Geltrú. Una seixantena de participants van competir en aquest esdeveniment que va tenir a David Xu i Andrea Willhusen com a vencedors de la categoria de menors de 16 anys. En categoria absoluta el guanyador va ser el brasiler Roger Silva.

A banda d'aquestes iniciatives, diversos clubs, entitats, associacions i centres educatius també van participar de la festa fent una jornada de portes obertes i una programació especial per al cap de setmana.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.