DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

KORFBAL

El CEVG guanya la lliga Junior confirmant el doblet


VD

08-06-2010 22:23

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Els vilanovins arribaven amb la intenció de fer el doblet en haver-se adjudicat ja la Copa Catalana. I tot i no tenir-ho fàcil ho van aconseguir refent-se així de la final de lliga perduda l’any passat en el mateix escenari. El partit va ser molt disputat i durant el primer període el joc va ser intens i efectiu.

La igualtat al marcador es va mantenir fins als darrers minuts, on els de Vilanova aprofitant l’encert en el llançament llunyà van poder imposar-se per tres punts d’avantatge, 16 a 13. El partit que va obrir la jornada va ser l’enfrontament pel 3r lloc de la categoria. S’enfrontaven el KC Barcelona i el KECA de Terrassa.

Els egarencs van fer valer la seva qualitat per tal d’imposar-se de manera contundent als barcelonins en un partit interessant i amb bones accions de joc que es va tancar amb un marcador de 10 a 17.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.