Vegueria del Penedès

VNG

La ciutat que vol Neus Lloveras a la conferència 'Fa un any, falta un any'


VD

10-06-2010 15:40

Lloveras exposarà com entén la tasca a desenvolupar en la política

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Demà divendres la candidata de Convergència i Unió a l’alcaldia de Vilanova i la Geltrú, Neus Lloveras, explicarà el model de ciutat que vol quan fa un any que va ser presentada oficialment com a cap de llista dels comicis municipals que se celebraran l’any vinent. Lloveras durant aquest temps ha conegut amb més profunditat la realitat de tots i cada un dels barris de Vilanova i la Geltrú, fet que s’ha traduït en un treball periòdic i constant a nivell intern com en les comissions i plens de l’Ajuntament.

Lloveras exposarà com entén la tasca a desenvolupar en la política, basada en el compromís ciutadà i de responsabilitat vers la comunitat, i no en els interessos de partit. La professionalitat i la bona gestió en cada departament municipal que beneficiï a les ciutadanes i ciutadans són els eixos clau de la conferència de divendres. A més, la candidata projectarà una Vilanova i la
Geltrú de futur a través de camps tan importants com la promoció econòmica, la cultura i el benestar social.

A l’acte hi assistiran tots els actuals regidors de Convergència i Unió, exregidors de la formació, l’exalcalde Esteve Orriols, els diputats Carles Campuzano i Marta Llorens, com també militants i simpatitzants que donaran suport a Neus Lloveras per encapçalar un canvi de rumb al consistori i a Vilanova i la Geltrú.

Nova edició de la revista “Canvi de Rumb”

Durant l’acte es presentarà el tercer número de la revista “Canvi de Rumb” que edita CiU des de l’any passat. En aquesta ocasió els temes tractats es basen en algunes de les propostes de la formació perquè Vilanova i la Geltrú tingui projecció més enllà de la crisi econòmica. Les oportunitats per a la ciutat com també per a la comarca del Garraf passen en comptar amb els recursos propis com la Universitat Politècnica, la ubicació estratègica del municipi i la
potenciació del port.

En la revista també s’hi podran llegir articles encaminats a buscar un futur clar i profitós per a la ciutat i els seus habitants. En l’apartat d’opinió, el diputat al congrés, Carles Campuzano, manifesta que cal superar el conformisme de l’actual equip de govern i treballar pel progrés i benestar de la majoria; però segons Campuzano, això només serà amb Neus Lloveras al capdavant de l’Ajuntament vilanoví.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.