PUBLICITAT
SITGES
17-06-2010 22:03
Vladivostok és la ciutat russa on finalitza el recorregut del transsiberià, després de creuar, d’oest a est, l’espinada freda de Rússia, però també és el nom que Cabrera i Fontdevila utilitzen pel seu projecte poeticomusical que consisteix en una sèrie de composicions per a piano, inspirades en els versos del llibre “La matinada clara”, de la pròpia Maria Cabrera i editat per Accent Editorial aquest 2010, i creades per acompanyar-ne el recitat.
“Vladivostok és una ciutat” és un espectacle sobri, però alhora emocionat, sentit i també serè. És un exemple més d’aquella dita que diu que la poesia realci la música i que la música bressi la poesia.
Les entrades per aquest espectacle que tindrà lloc a la Sala d’Actes al preu de 4 euros per al públic en general i de 2 euros per als socis i sòcies del Retiro es poden adquirir anticipadament a la secretaria de l’entitat o a la taquilla de la sala una estona abans de l’inici de la funció.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT