PUBLICITAT
VNG
21-06-2010 23:01
La 5a edició de la Nit de l'Esport celebrada divendres a Neàpolis va reconèixer els esportistes i clubs de la ciutat que han assolit èxits aquesta temporada. L'acte, organitzat per l'Ajuntament de VNG, Canal Blau i el Diari de Vilanova, es va celebrar a l'auditori de Neàpolis i va ser retransmès en directe per la TDT Garraf.
La cinquena edició de la Nit de l'Esport va homenatjar en la categoria de Premis Adarró a Cèlia Hernández; Francesc Bruna; Joan Núñez i Josep Maria Borrell, reconeixent el seu treball altruista pels valors de l'esport i pel fet de ser un referent al món esportiu vilanoví. També es va fer un esment especial per reconèixer els esdeveniments més importants de la temporada de l'esport vilanoví que van recaure en el Club Patí Vilanova; la secció de Korfball del CE VNG i al futbolista Fran Merida.
En categoria de Premis Pasífae es va fer un reconeixement als esportistes que en categoria absoluta han estat campions de Catalunya o han fet pòdium en campionats d'Espanya o bé en campionats de nivell superior. En aquest sentit els guardonats van ser:
-Débora Gálvez, ciclisme
-Marc Durán, tennis taula
-Grup de Xous petit de la Fundació, patinatge
-Marta Calafell (escola Chois); Patricia Rubio; Vanessa Aguilera i Laura Castro, Taekwondo
-Igor de Catanyeda, karate
-Ricard Masabeu, David Téllez, Jesús Tremps i Christian Ehrlich, motonàutica
-Xavier i Marina Tous, vela
-Àngel Font, pesca esportiva
-Club Alfa, futbol sala
Quant als ascensos de categoria es va fer el reconeixement a la Secció d'Handbol del CE VNG i al Club Tennis Taula Vilanova.
L'acte també va homenatjar l'esport no federat fent esment a Carles Escofet (curses de fons); Xavier Guinovart (curses de muntanya); Nou Socar (futbol) i Gran Penya (futbol sala).
Finalment l'edició d'enguany també va reconèixer la trajectòria esportiva de Marc Rubio i Igor Montesinos (Kàrate); Fèxil Gimeno (futbol); Alfonso Rubio (Taekwondo) i Angel Vedo (alpinisme). Pel que fa a les entitats que han tingut un paper destacat en el foment de l'esport es va fer esment a l'Associació de Voluntaris del Garraf; el Club Tennis Vilanova; la lliga de Futbol Sala Ciutat de Vilanova i la Penya Barcelonista Vilanova. La nit va finalitzar amb el lliurament de premis als millors esportistes de les diferents categories:
-millor esportista masculí: Marc Duran, tennis taula
-millor esportista femenina: Débora Gálvez, ciclisme
-millor entrenador: Josep Lluís del Riu, Hoquei
-millor progressió: Sara Mérida, futbol
-millor promesa: Jordi Pachón, Rugbi
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT