DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Sitges es promociona en diferents mercats europeus com a destinació vacacional


VD

22-06-2010 23:12

Turisme de Sitges treballa en col·laboració amb diferents institucions per optimitzar els recursos

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

L’Agència de Promoció Turisme de Sitges ha reforçat durant aquest segon trimestre les accions per atraure mercats turístics europeus a Sitges. Per aquest motiu s’ha participat en jornades de treball organitzades per l’Agència Catalana de Turisme i Turespaña; i s’ha convidat a Sitges periodistes i agents de viatges de diversos països; amb l’objectiu de donar a conèixer de primera mà que pot oferir Sitges com a destinació de vacances. Turisme de Sitges treballa en col·laboració amb diferents institucions per optimitzar els recursos.

A nivell de jornades de treball, Sitges ha assistit al Buy Catalunya, organitzat per l’Agència Catalana de Turisme. En aquesta jornada es van citar un total de 140 touroperadors vinguts expressament per escoltar què pot oferir Catalunya als seus turistes i visitants. Sitges va entrar en contacte amb 20 touroperadors i uns altres 14 provinents d’Alemanya, Croàcia, Regne Unit, Estònia, Dinamarca, França, Suïssa, Àustria, Itàlia i Bèlgica van desplaçar-se també fins al municipi per poder visitar la vila, on van mostrar un gran interès per l’oferta cultural i gastronòmica.

Aquesta acció s’ha completat amb diferents viatges de premsa duts a terme en col·laboració amb l’Agència Catalana de Turisme i la Diputació de Barcelona. Destaca la visita de dos periodistes italians del programa Dreams Road de la cadena RAI 1. Es tracta del principal programa de viatges de la televisió pública italiana que va centrar l’episodi dedicat a Catalunya a Sitges, Barcelona i Figueres. També s’han atès periodistes provinents de Croàcia i d’Alemanya.

No obstant, Turisme de Sitges segueix apostant també per atraure un visitant o turista més proper, de Barcelona i altres comunitats autonòmiques. En aquest sentit, actualment hi ha en marxa dues campanyes: Sitges Inèdit i Sitges 2010. Mobile Shopping. A més, conjuntament amb el Consorci de Turisme de Garraf, s’ha atès diferents representants d’associacions de caravanistes que han vingut a conèixer les instal·lacions de càmpings i l’oferta de Sitges i la comarca.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.