VNG
22-06-2010 23:24
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El Teatre Principal de Vilanova i la Geltrú ha finalitzat la temporada amb un balanç molt positiu, tant pel que fa al nombre d'espectadors, com per la qualitat dels espectacles.
La temporada, entre els mesos de febrer i juny, ha permès que quatre mil espectadors poguessin gaudir d'algunes de les millors produccions de l'àmbit nacional, en les diferents vessants de les arts escèniques (teatre, música i dansa).
La programació, equilibrada i pensada per a tot tipus de públic, ha permès oferir espectacles en gira, però també estrenes nacionals com Futuros Difuntos, de la companyia andalusa La Zaranda, o estrenes estatals com ha estat el cas de l'Art de Riure, de Jos Houben.
Com ja va succeir en la primera temporada de la reestrena del teatre vilanoví, en aquesta ocasió s'ha continuat en la línia de potenciar la producció local, gràcies a les últimes produccions de Pere Tàpies i Belen Cabanes. També s'ha posat de manifest la importància de mantenir i potenciar les línies de programació que busquen fidelitzar el públic. Un aposta que s'ha materialitzat amb L'Escola de l'espectador, la qual tindrà continuïtat en properes temporades.
Les activitats que el Teatre Principal va organitzar els dies 24 i 25 d'abril per celebrar del Dia Internacional de la Dansa van ser tot un èxit de participació, tant a nivell de professionals com de públic. Cal posar un especial accent en la participació ciudatana que, sens dubte, va fer possible la Jornada, i destacar l'alta assistència al workshop en el que van participar ballarins i ballarines amb projecció professional, així com en les classes obertes de dansa, que van exhaurir les seves places.
Tal i com s'apuntava anteriorment, la temporada ha tingut una mitjana d'assistència molt positiva, amb el 75% de l'aforament del teatre, tot i que alguns dels espectacles han aconseguit exhaurir les entrades.
PUBLICITAT
PUBLICITAT