PUBLICITAT
COMARCA
04-07-2010 20:39
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El CCB va iniciar la seva activitat el mes de febrer amb l'aspiració de posicionar Catalunya com a referent internacional del turisme de reunions, convencions i viatges d'incentiu. La missió de l'entitat és coordinar l'activitat que genera aquest important sector del turisme, així com oferir a les empreses d'aquest àmbit eines que les ajudin a guanyar competitivitat.
Entre d'altres línies de productes turístics, la Delegació de Turisme promou el turisme de reunions a través del Barcelona Province Convention Bureau, un programa creat l'any 1998 per tal de coordinar la iniciativa pública i la privada en la creació d'una oferta de qualitat dins aquest sector.
Allotjaments, espais singulars, equipaments especials per a fires i congressos, càtering, organitzadors, serveis complementaris i activitats l'aire lliure són oferts per les 120 empreses adherides al programa.
Per altra banda, i com a propostes de lleure complementàries a les trobades relacionades amb el món professional, el programa destaca les variades possibilitats de que disposa la província: el mar i la platja, la gastronomia i l'enoturisme, la descoberta de pobles i ciutats, les festes i tradicions, les rutes culturals, el Modernisme, el patrimoni natural, el termalisme i el turisme actiu.
El turisme de reunions té en el conjunt de Catalunya un pes destacat i un potencial de creixement, segons fonts del sector. Les dades publicades per l'Associació Internacional de Congressos i Convencions confirmen la ciutat de Barcelona com la segona del món quant al nombre de convencions i congressos celebrats. Costa de Garraf és la marca turística de la província que va acollir un major nombre de reunions professionals durant el mateix període.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT