PUBLICITAT
SITGES
13-07-2010 22:44
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
La campanya gastronòmica Sitges Inedit ha servit durant el més de juny 1.260 menús. Es tracta d’una iniciativa posada en marxa entre l’1 i 30 de juny entre l’Agència de Promoció Turisme de Sitges i la companyia cervesera Damm per promocionar Sitges i la seva gastronomia. L’acció s’ha focalitzat en dues àrees; d’una banda a Barcelona i les seves rodalies, i de l’altra, a les comarques del Garraf i Penedès, i ha consistit en l’oferiment d’un menú de 25 € + Iva que incloïa un primer plat, segon plat i postres, tot maridat amb la cervesa Estrella Damm Inedit.
Els restaurants que han participat a la campanya han manifestat la seva satisfacció perquè una bona part dels clients que han demanat el menú Sitges Inèdit han estat turistes i visitants, i consideren que aquesta acció ha complert amb l’objectiu de donar a conèixer l’oferta gastronòmica de la vila, així com potenciar la presència de Sitges en el mercat de proximitat. Segons els propis restauradors, aproximadament més del 50% dels clients del Menú han estat turistes i visitants.
A més, un cop iniciada la campanya, molts d’aquests menús s’han venut amb reserva prèvia, per tant el client ha anat als restaurants a consumir expressament el Menú Sitges Inèdit, fet que representa que s’ha aconseguit l’objectiu de generar negoci .
Molts dels restaurants també han declarat que han fet clients nous, que han descobert el seu establiment gràcies a la campanya i fins i tot han fet reserves per a propers àpats, tal i com explica Sònia Lisbona del restaurant El Jardinet del Prado. Des del restaurant Costa Dorada, Montse Vigaire, comenta que està molt satisfeta de la campanya perquè “en el nostre cas, hem venut més de 100 menús”.
A la campanya hi han participat un total de 21 restaurants associats a BEST SITGES, el Club de comerç i gastronomia de Turisme de Sitges i forma part de les accions de màrqueting previstes per aquest any amb l’objectiu de promocionar de manera directa i exclusiva els establiments afiliats al club. La campanya amb una inversió superior als 50.000€ aportats en més d’un 90% per l’empresa cervesera, ha estat present en diaris, revistes, ràdio i estacions de tren.
L’Agència de Promoció Turisme de Sitges no descarta continuar realitzant aquest tipus de promoció amb el patrocini d’empreses que vulguin tenir presència a la vila i aprofitar les sinergies público-privades per a la promoció i difusió de l’oferta turística del municipi.
Restaurants participants Menú Sitges Inedit
Alenti, Antemare, Boccalino, Cau del Vinyet, Costa Dorada, El Castell, El Jardinet del Prado, El Margalló, Iris Gallery, La Borda, La Caleta, La Mafia se sienta a la mesa, La Nansa, La Niña, la Santa Maria, Mirador, Pic Nic, El Donostiarra, Sitges Bon estar, Sitthai i Sotavent.
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT