VNG
13-07-2010 23:01
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
L'Associació d'Amics de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer ha organitzat per aquest dijous, 15 de juliol, una nova edició de l'activitat Passeig d'art al Museu. En aquesta ocasió, l'artista vilanoví Josep Maria Cabayol analitzarà l'obra Figuera del pintor vallenc Jaume Mercadé. Aquesta pintura forma part del conjunt del fons de l'antic Museu d'Art Contemporani de Barcelona, que va arribar al Museu Víctor Balaguer l'any 1968.
La passejada s'acompanyarà amb música de la violoncel•lista Gabrielle Kaufman.
Amb aquesta proposta els Amics de la Biblioteca Museu tanquen les activitats de la temporada que es tornaran a reprendre el mes de setembre.
L'activitat Passeig d'art al Museu començarà a les set de la tarda i és oberta a tothom.
PUBLICITAT
PUBLICITAT