Vegueria del Penedès

VNG

El passeig del Carme, seleccionat en el 6è Premi Europeu de Paisatge Rosa Barba


VD

15-07-2010 22:46

També ha estat seleccionada la segona fase del torrent de Sant Joan

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els projectes d'ordenació del Passeig del Carme i la segona fase de la intervenció mediambiental i paisatgística del Torrent de Sant Joan de Vilanova i la Geltrú han estat seleccionats, entre més de 300 projectes paisatgístics europeus, en el 6è Premi Europeu de Paisatge Rosa Barba.

Això significa que a finals de setembre durant l'exposició que es realitzarà amb motiu de la sisena Biennal Europea de Paisatge, a Barcelona, el projecte estarà a la vista del públic a l'exposició que s'hi celebra amb d'altres projectes seleccionats i seran uns dels projectes destacats en el catàleg que s'editarà per a la següent edició de la biennal.

L'Ajuntament de VNG ha participat amb diferents projectes i en diferents ocasions al certamen que pretén ser l'aparador de les intervencions que es fan sobre paisatge (urbà o no), a nivell d'Europa. En anteriors biennals s'hi van presentar i varen estar igualment seleccionats projectes com la primera fase de la intervenció mediambiental i paisatgística del Torrent de Sant Joan i la reforma dels Jardins del Molí de Vent, la Plaça de les Casernes, i la reurbanització del nucli antic de la Geltrú.

Des de la Regidoria de Projectes Urbans, Paisatge i Habitatge s'ha posat de manifest la qualitat dels projectes de transformació urbanística i paisatgística de la ciutat. No en va, han estat diversos els projectes destacats en aquest certamen europeu que se celebra cada dos anys.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.