PUBLICITAT
SITGES
20-07-2010 23:07
Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.
El Sitges Convention Bureau, el programa de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges dedicat al turisme de negocis, ha rebut els darrers dies noves peticions per a congressos, fruit de la seva participació l’última setmana del mes de juny a CONFEC Blue. Es tracta d’un workshop professional del sector del turisme de congressos i convencions, adreçat al mercat europeu, excepte el britànic. La trobada va reunir un total de 106 compradors procedents de 26 països i 112 proveïdors, dels quals la majoria eren hotels.
El Sitges Convention Bureau va realitzar a Confec Blue un total de 30 contactes i entrevistes amb clients potencials. 3 setmanes més tard, les gestions han començat a donar els seus primers fruits i s’han rebut dues peticions d’informació per al 2011. La primera d’aquestes sol·licituds prové d’una associació de professionals liberals interessats en presentar la candidatura de Sitges per a la seva reunió anual 2011. Aquesta reunió portaria a Sitges 80 assistents durant dos dies i mig. La segona consulta ha arribat de la mà d’una associació del sector mèdic, que ha demanat documentació per preparar la seva reunió també de 2011, per 150 persones i 3 dies de durada.
Després d’aquestes peticions i la informació obtinguda en diferents fires i workshops internacionals, el Director de l’Agència de Promoció Turisme de Sitges, Claes Akerblom, diu que “cara als propers mesos la percepció de la situació del mercat del turisme de negocis és més optimista. Tot i que les peticions que es reben són a mig termini, sembla que el mercat s’està animant. Els organitzadors de congressos i esdeveniments mostren interès per Sitges i se sorprenen positivament davant l’àmplia oferta per a turisme de reunions”.
Un bon exemple són tant l’Escola d’estiu del Partit Popular celebrada la setmana passada a Sitges, com els propers congressos que acollirà Sitges als mesos de setembre i octubre, com el ICRS i ISNI 2010 amb una assistència esperada de 800 delegats cadascun. L’objectiu és que Sitges sigui sent una destinació capdavantera en turisme de negocis i continuar atraient congressos i reunions de gran repercussió
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT