DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS
☰ ☰

VNG

Quimi Portet serà el cap de cartell del Tingladu 2010


VD

20-07-2010 23:15

Quimi Portet ha obtingut aquest any el premi Enderrock a millor artista de l'any per la crítica

Vols trobar més fàcilment les notícies d’Eix Diari a Google? Fes d’Eix Diari la teva font preferida a Google i no et perdis l’actualitat del territori.


Afegeix-nos com a mitjà preferit a Google

El Tingladu ha apostat en el seu concert gratuït per un dels noms més consagrats de la música catalana, Quimi Portet, qui aquest any ha obtingut el premi Enderrock a millor artista de l’any per la crítica. Diumenge 1 d’agost a la plaça de les Neus, es podrà viure el primer concert d’aquest artista a Vilanova i la Geltrú, que presentarà el seu últim disc Viatge a Montserrat. A l’escenari l’acompanyaran com a teloners, la rumba de Sota Zero i el soul-funk de Fratelli Briganti. El concert, però, no és l’únic atractiu del festival popular que organitza des de fa tres anys l’entitat cultural i festiva Can Pistraus dins de la Festa Major.

Aquest 2010 s’ha volgut fer un salt de qualitat i dissabte 31 de juliol s’han programat espectacles de carrer a la renovada plaça de les Neus. La popular i contrastada txaranga Always Drinking Marching Band i el número de pallasso El Butifarra: estem perdent la tradició? amenitzaran El Tingladu al vespre de la jornada de dissabte, durant la qual també actuaran Clau de mar, que celebrarà el seu 10é aniversari, i Canya d’Or, que versionaran les cançons més actuals amb instruments tradicionals.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.