Vegueria del Penedès

VNG

A la venda els productes de la Festa Major de Vilanova


VD

25-07-2010 22:56

Alguns productes, a part del TOC, també es poden trobar a les llibreries Llorens i La Mulassa

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Els pabordes de la Festa Major de Vilanova i la Geltrú han encarregat, com cada any, els diferents productes de la festa. Des del tradicional programa fins al cartell d'enguany, passant per la figureta de plom, el mocador, la samarreta, el barret de palla o el domàs.

Tots aquests productes de marxandatge ja es poden adquirir a la botiga que els pabordes han instal·lat al TOC (carrer de Sant Sebastià 10) que estarà oberta fins el 29 de juliol, excepte el diumenge 25 de juliol, de 19 a 21 hores. A partir del 30 de juliol i fins el 6 d'agost la parada estarà ubicada a la plaça de la Vila, al davant de la biblioteca.

L'horari d'obertura és de 19 a 21 hores, i d'11 a 14 hores, els dies 31 de juliol, i 4 i 5 d'agost.

Alguns d'aquests productes també es poden trobar a les llibreries Llorens i La Mulassa.

Els preus oscil·len entre 1 euro (xapes) fins als 23 euros (figureta de plom)

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.