VNG
28-07-2010 1:04
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Canal Blau i Maricel televisió oferiran un any més, en directe, la diada castellera de Festa Major.
La plaça de la Vila de Vilanova i la Geltrú acollirà, aquest dissabte, 31 de juliol a les 7 de la tarda l'actuació de la colla local Bordegassos de Vilanova, acompanyats enguany per la Colla Vella dels Xiquets de Valls i la Colla Jove dels Xiquets de Tarragona.
La transmissió estarà comentada pels periodistes castellers Raquel Sans i Jordi Castañeda, i es podrà veure en diferit al Camp de Tarragona a través de la televisió TAC 12.
A banda del directe d'aquest dissabte 31 de juliol, hi haurà repeticions de la diada castellera, el diumenge 1 d'agost a les 11 hores i el dilluns 2 d'agost a les 10 hores.
PUBLICITAT
PUBLICITAT