PUBLICITAT
VNG
30-07-2010 0:37
Segons va explicar el regidor d'Hisenda, Règim Intern i Seguretat Ciutadana, Albert Sanabra, els plans aprovats ahir formaven part del compromís assolit pel govern municipal al 2009 de posar al dia els diferents plans d'emergència locals durant aquest any 2010. Aquest compromís es va prendre al febrer de 2009 mentre s'aprovava el Pla bàsic d'Emergència i els plans d'actuació per als riscos especials d'Inundacions i per Contaminació Accidental d'aigües marines.
Un cop fet aquest pas, Albert Sanabra va anunciar "la voluntat del govern abans d'acabar l'any de fer un Pla específic de Carnaval i els plans d'actuació d'emergències Sísmiques, per Nevades i Gelades, tancant així el propòsit que ens vàrem plantejar fa un parell d'anys de que, tal i com marca la llei, Vilanova tingués al dia el Pla de Protecció Civil".
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT