DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Re-volver de Los Morancos, al Refresc de Teatre


VD

04-08-2010 19:18

L'hotel Melià Sitges va omplir-se de gom a gom per veure aquest espectacle, centrat en la ironia i l'absurd del món quotidià, sense faltar les paròdies a personatges populars com Isabel Pantoja.

Jorge Cadaval s'ha mostrat molt satisfet per actuar a Sitges per primera vegada: “He visitat aquesta vila diverses vegades, encara que de vacances, i la veritat és que m'agradaria tornar a actuar”. Per la seva banda, César Cadaval confessava que “el secret del nostre èxit és la naturalitat i la proximitat del nostre humor amb el públic”.

El cicle “Refresc de Teatre” finalitzarà diumenge 15 d'agost amb un actor ben habitual a Sitges, Joan Pera, que aquesta vegada protagonitza l'obra “La doble vida d'en John”, acompanyat d'actors i actrius ben coneguts com Lloll Beltran.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.