DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

MOTOR

Valdés-Garduño cinquens a Alemanya


VD

25-08-2010 20:27

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Durant la primera etapa, el divendres, Valdés i Garduño van començar prenent bastants precaucions per evitar els errors, després de neutralitzar-se el primer tram per l'accident d'un altre pilot júnior i realitzar els dos següents sense problemes destacables. A la segona secció d'aquesta etapa, concretament al quart tram, van començar els problemes per a Valdés i Garduño, en aparèixer alguns problemes elèctrics al Renault Clio R3, que posteriorment van derivar amb l'aturada del vehicle, el qual va impedir realitzar els dos últims trams i, per tant, van penalitzar-los durant deu minuts.

En aquesta segona etapa, Valdés i Garduño també van perdre uns dos minuts en neutralitzar-se el primer pas per Panzerplatte i sis minuts al segon pas per aquest mateix tram, després de rebentar el pneumàtic davanter esquerre, i haver de rodar amb la llanta gairebé dos quilòmetres abans de canviar la roda.

D'aquesta manera s'arribava a l'última etapa disputada el passat diumenge, amb cinc trams cronometrats per endavant, sent els primers R3 i ocupant el cinquè lloc de la general absoluta Júnior de manera assegurada. Valdés i Garduño es van dedicar en aquest cinquè lloc per conservar-lo, però sense deixar de rodar a un alt nivell i evitant tenir problemes.

Quan van acabar la prova, Egoi Eder Valdés i Albert Garduño van comentar: "estem plenament satisfets pel resultat aconseguit durant aquesta cita, en la qual ens hem imposat entre els R3 i hem estat cinquens en la general absoluta Júnior, però sobretot per la compenetració que hem tingut durant tota la prova entre pilot i copilot, així com amb la resta dels components de l'equip".

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.