DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Castells de nou en l’exhibició castellera de Festa Major


VD

30-08-2010 19:25

La Jove de Sitges compleix els objectius previstos, descarregant els castells de set

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

El cartell portava a plaça tres colles castelleres; els Minyons de Terrassa, la Joves de Valls i la Jove dels Castellers de Sitges, que va poder complir el programa previst després de descarregar el cinc de set, el quatre de set amb l'agulla, el tres de set i el vano de cinc.

La gran atracció però va arribar amb els Minyons de Terrassa que van fer una de les seves millors actuacions a Sitges, ja que van descarregar el dos de vuit amb folre, el tres de nou folrat i el cinc de vuit. La segona colla convidada, la Jove de Valls van descarregar el tres i el quatre de vuit i el cinc de set.

Un cop finalitzada la Festa Major de Sant Bartomeu, la Jove de Sitges intensificarà els seus assajos per consolidar-se com a colla de vuit, per l'exhibició castellera de Santa Tecla. Si els assajos van a bon ritme i poden comptar amb la totalitat dels components, la Jove de Sitges té previst intentar el quatre de vuit, la torre de set –que no han descarregat mai- i el tres de set aixecat per sota, que fa anys que no descarreguen.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.