Vegueria del Penedès

VNG

L'Ajuntament de VNG ja té 'twitter'


VD

06-09-2010 13:22

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

Amb l'objectiu d'integrar-se progressivament a l'univers de la web 2.0, l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú ha posat en marxa el seu "twitter". Els usuaris i usuàries d'aquesta xarxa social poden subscriure's a http://twitter.com/ajuntamentvng i rebran la informació municipal en breus missatges.

Un dels primers esdeveniments que difondrà el "twitter" de l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú, que s'acaba de posar en marxa, serà l'arribada de "La Vuelta a España" a la nostra ciutat. Tothom qui estigui interessat en aquesta cursa ciclista la podrà seguir a través del nou canal obert per l'Ajuntament vilanoví.

"Twitter" és una de les anomenades xarxes socials, que permet als usuaris enviar i llegir missatges, anomenats "tweets". Es tracta de breus textos que l'autor publica en la seva pàgina base i es difonen instantàniament en els seus subscriptors.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.