DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

CUBELLES

Nova campanya de seguretat passiva


VD

12-09-2010 23:00

D’acord amb les directrius genèriques del Servei Català del Trànsit a les policies locals en matèria de seguretat en el trànsit, circulació de vehicles i seguretat viària per l’any 2010, la Policia Local de Cubelles iniciarà el proper 13 de setembre una nova campanya de control de l’ús del casc, el cinturó de seguretat -tant del conductor com dels acompanyants-, així com dels dispositius de retenció infantil.

Els controls es faran de forma planificada, especialment durant els torns de matí i tarda, a diferents indrets del nucli urbà i té una duració prevista de dues setmanes, és a dir, fins el dia 26 de setembre.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.