DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

BÀSQUET

Bones sensacions pel CB Samà


VD

15-09-2010 14:03

COMARCA. El primer equip masculí del Totsports-CB Samà 'A' va jugar un partit molt complert contra el Bàsquet Ribes, ubicat a una categoria superior a la dels vermells

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Tots dos equips van tenir absències importants, tot i això va ser un partit molt disputat i força entretingut. El Totsports-CB Samà 'A', que només va poder comptar amb 8 dels seus 11 jugadors, degut a les absències de Mario, Capella i Bernat, va ser capaç de mantenir un ritme de joc molt intens durant 35 minuts del partit, i va caure en la precipitació i el descontrol en els últims 5 minuts, en part per un enfonsament físic i en part per mèrit dels ribetans que no van baixar el llistó durant tot el partit. Cal dir també, que als de Sant Pere de Ribes els hi faltaven tres jugadors força importants, com són els dos germans Cusó i en Roman.

La primera part del partit va estar completament igualada, i així ho reflexa el resultat del lluminós de 37 a 37 al final de la mateixa. Els contraatacs que es buscaven cada cop que era possible, els atacs ordenats buscant una bona selecció de tir i les defenses apurant línies de passada, van donar lloc a un partit molt vistós i força intents, per tractar-se d’una amistós de pre-temporada.

El tercer quart va ser un continu de la primera part, si bé les transicions ràpides de camp a camp van anar disminuint. L’entrada a l’últim quart, va començar amb la cinquena falta del jugador més alt dels samistes, en Xisco, fet que va condicionar molt el rebot, tant ofensiu com defensiu, i les segones opcions ofensives, que el Samà havia tingut durant el partit. A partir d’ aquí els ribetans van marxar 10 punts amunt i els de vermell ja no van poder escurçar la diferència.

Als últims 5 minuts de partit, amb l’eliminació d’Alex, l’equip local va baixar un pel els braços i els visitants ho van aprofitar per deixar el marcador en la diferència final de 13 punts amunt, 62-75.

Cal destacar l’actitud, la intensitat i la concentració de tots els jugadors del TOTSPORTS-CB SAMÀ “A” durant moltes fases del partit, estant únicament pendents de fer el que calia en cada moment del joc.

Bones sensacions per afrontar el primer partit de lliga contra el Nàstic de Tarragona el proper diumenge a la tarda a les 19.30h al Pavelló Nou de Vilanova i la Geltrú.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.