PUBLICITAT
SITGES
27-09-2010 13:07
La Policia Nacional, en col·laboració amb el Servei d'Aduanes de França, ha intervingut 300 quilos de cocaïna que eren transportats en una furgoneta que havia sortit del País Valencià i es dirigia a la frontera francesa. El conductor i únic ocupant del vehicle, un home de 43 anys, ha estat detingut per un delicte contra la salut pública.
Segons ha informat la Policia Nacional, agents especialitzats en la lluita contra el tràfic d'estupefaents havien establert diversos dispositius de vigilància en els possibles itineraris que podria fer la furgoneta arran de la informació d'aquest trànsit de droga. Un dels dispositius va detectar un vehicle sospitós a l'autopista C-32 i va informar a la resta de grups participants. Es tractava d'una furgoneta que va ser seguida fins a la zona de peatge de Vallcarca, on va ser retinguda.
A l'interior del vehicle, els agents van trobar, sense cap sistema d'ocultació, un total de 290 paquets de caocaïna d'un quilos aproximadament cadascun d'ells.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT