Vegueria del Penedès

VNG

Taller de sensibilització sobre les desigualtats de gènere en la cooperació internacional


VD

28-09-2010 23:26

El taller, realitzat per membres de l'ONG Cooperacció, es farà al Centre Cívic la Sardana

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

El Centre Cívic la Sardana realitzarà els dies 19 i 21 d'octubre un taller de sensibilització al voltant de la crisi i les desigualtats de gènere, impartit per membres de l'ONG Cooperacció.

El taller, que és una iniciativa de les regidories de Cooperació i Solidaritat i del Pla d'Equitat, es farà de les 17 a les 20 hores i té per títol 'Davant la crisi el compromís creix: una mirada al tracte de les desigualtat de gènere en la cooperació internacional'.

Aquesta activitat s'inclou dins el cicle de tardor 'És aquest el món que vols?, propostes per a una Vilanova i la Geltrú més solidària', que organitza l'Ajuntament de VNG. L'objectiu és abordar la temàtica de les desigualtats entre homes i dones en el marc de la cooperació internacional amb la voluntat d'aconseguir un món més just i sostenible.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.