DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Poda d'arbres a l'avinguda de Francesc Macià


VD

29-09-2010 21:46

S'actuarà en el tram des de la rambla de Salvador Samà fins al carrer de Josep Coroleu

Dimarts i dimecres que ve, dies 5 i 6 d'octubre, es podaran els arbres de l'avinguda de Francesc Macià en el tram entre la rambla de Salvador Samà i el carrer de Josep Coroleu. La poda es realitzarà en tres fases diferents per minimitzar les molèsties.

En primer lloc, dimarts entre les 7.30 i les 11 h aproximadament es treballarà entre la rambla de Salvador Samà i el carrer del Pare Garí. Així mateix, al voltant de les 10 h s'iniciarà la poda en el tram següent, cap al carrer del Doctor Fleming, fins a les 15 h. Dimecres es treballarà tot el matí, de les 7.30 a les 15 h, entre els carrers del Doctor Fleming i de Josep Coroleu. Mentre durin els treballs no es podrà circular ni estacionar en el tram afectat.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.