DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SANT PERE DE RIBES

Segona tongada dels sopars i tasts de vins


VD

05-10-2010 22:07

S’ha programant un calendari fins a finals de novembre amb nous establiments col·laboradors i algunes novetats

Després de l’èxit dels primers Sopars i Tasts de Vins del Massís del Garraf d’enguany, que es van dur a terme al municipi entre els mesos de maig i juny, el dijous dia 7 d’octubre començarà la programació de tardor d’aquesta iniciativa creada per promocionar els productes agroalimentaris i vitivinícoles elaborats al nostre territori.

La primera cita serà al Restaurant El Secreto de JuanFran, aquest dijous a les vuit del vespre, amb degustació i maridatge de vins de la Finca Viladellops. Divendres 8 d’octubre, també a les vuit del vespre, el restaurant Ca la Trini acollirà un tast de vins del Celler Can Ramon i el dissabte 9 d’octubre, a les nou de la nit, el restaurant La Vaquita oferirà un sopar maridat amb els vins del Celler de Can Ramon i una actuació de jazz.

Posteriorment, la resta de propostes s’aniran succeint alguns dijous i els divendres i dissabtes dels mesos d’octubre i novembre. La temporada es tancarà en un acte que es farà el dissabte 27 de novembre, a les 21 hores, a la masia Clos la Plana, que acollirà una actuació en viu i un sopar maridat amb els vins dels cellers Can Ramon, Viladellops, Vega de Ribes i Can Ràfols dels Caus.

En aquesta segona tongada hi participen nous restaurants i establiments col·laboradors i, com a novetat, fins i tot s’ha previst un maridatge dolç de xocolata i malvasia a la Taverna La Premsa de Ribes amb el Celler Vega de Ribes i l’Hospital de Sitges, el dijous 11 de novembre a les 19 hores. També alguns actes estaran amenitzats amb música.

D’aquesta manera, mitjançant diverses sessions i trobades, es donaran a conèixer les particularitats dels vins i dels caves elaborats al nostre territori, la majoria dels casos acompanyats d’un menú creat per a l’ocasió. Els vins que s’oferiran no només són de Sant Pere de Ribes sinó de tot el massís del Garraf. Es podran tastar els següents vins: Finca Viladellops, Celler Can Ramon, Torre del Veguer, Vega de Ribes, Can Ràfols dels Caus i Hospital de Sitges. En quant als establiments col·laboradors, en aquesta ocasió hi participaran els restaurants El Secreto de Juan Fran, Ca la Trini, La Vaquita, Ibai, Taverna La Premsa, Can Lloses, Can Simón, Finca Mas Solers, el Celler Can Ferran i Clos La Plana.
El preu de les activitats varia en funció de la proposta, del restaurant i del menú. Les degustacions tenen un preu de 4,5, 10 i 15 euros. En el cas dels sopars maridats, aquests valen entre 25 i 40 euros. Per assistir-hi caldrà fer prèviament la reserva al mateix establiment.

Podeu consultar el programa i el calendari dels Sopars i Tasts de Vins del Massís del Garraf de la campanya de Productes de la Terra al web municipal.

El projecte “Productes de la Terra” i les seves accions compten amb el suport de la Diputació de Barcelona i el Consell Comarcal del Garraf. La seva finalitat és establir una marca de qualitat i consolidar una xarxa de comercialització. L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes, mitjançant la regidoria de Comerç i Turisme, va posar en marxa aquesta iniciativa per primer cop el 2009 amb una molt bona acollida i engloba diverses accions que es porten a terme durant tot l’any, com el calendari de sopars maridats i tasts de vins, l’Agromercat i el Mercat del Cava.

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.