PUBLICITAT
SITGES
17-10-2010 19:19
Moritz, com a cervesa oficial del Festival, ha dissenyat una edició limitada d’ampolla de 33cl, basada en el film protagonitzat per Jack Nicholson. El disseny, evoca dues escenes mítiques de la pel·lícula. D’una banda, a l’etiqueta frontal, es pot llegir “ZTIROM” (MORITZ escrit a l’inrevés), fent referència a la seqüència on Danny, el nen protagonista del film, escriu sobre una porta “REDRUM”, que al revés és murder (assassinat).
D’altra banda, s’ha modificat el text habitual de la contraetiqueta de l’ampolla pel text que Jack Torrance (interpretat per Jack Nicholson) escriu de forma compulsiva a la novel·la que intenta escriure: “All work and no play makes Jack a dull boy”. En la versió que figura a l’ampolla, es pot llegir: “All work and no Moritz makes Jack a dull boy”, substituint la paraula “play” per “Moritz”.
S’han produït més de 5.000 ampolles que han estat presents des de la inauguració del Festival, el passat 7 d’octubre, fins la festa de cloenda, que té lloc avui diumenge. També ha estat present en els welcome packs així com a diverses promocions destacades en locals de Sitges.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT