DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

SITGES

Moritz tanca el festival de cinema amb una edició limitada inspirada amb 'La resplandor'


VD

17-10-2010 19:19

La cervesa oficial del Festival ha volgut retre homenatge en el 30è aniversari de la pel·lícula d’Stanley Kubrick amb un disseny únic

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Moritz, com a cervesa oficial del Festival, ha dissenyat una edició limitada d’ampolla de 33cl, basada en el film protagonitzat per Jack Nicholson. El disseny, evoca dues escenes mítiques de la pel·lícula. D’una banda, a l’etiqueta frontal, es pot llegir “ZTIROM” (MORITZ escrit a l’inrevés), fent referència a la seqüència on Danny, el nen protagonista del film, escriu sobre una porta “REDRUM”, que al revés és murder (assassinat).

D’altra banda, s’ha modificat el text habitual de la contraetiqueta de l’ampolla pel text que Jack Torrance (interpretat per Jack Nicholson) escriu de forma compulsiva a la novel·la que intenta escriure: “All work and no play makes Jack a dull boy”. En la versió que figura a l’ampolla, es pot llegir: “All work and no Moritz makes Jack a dull boy”, substituint la paraula “play” per “Moritz”.

S’han produït més de 5.000 ampolles que han estat presents des de la inauguració del Festival, el passat 7 d’octubre, fins la festa de cloenda, que té lloc avui diumenge. També ha estat present en els welcome packs així com a diverses promocions destacades en locals de Sitges.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.