PUBLICITAT
CUBELLES
19-10-2010 20:42
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
La proposta de deixar tots i cadascun dels punts damunt la taula va aprovar-se gràcies al suport d’ICV, CiU, ICb i EC-FIC. PSC, PPC i el RNA, per contra, van oposar-se a deixar-ho sobre la taula i preferien l’aprovació de les inversions. ERC no va emetre vot, ja que el seu regidor i cap de llista, Joan Rodríguez Serra, ha renunciat al càrrec al·ludint “motius personals i de salut” tal i com es desprenia de la carta que va adreçar-li a l’Alcaldessa i que va llegir-se a l’inici de la sessió a la que ja no va assistir. De cara al proper Ple, ERC haurà de designar a un/a substitut/a segons les seves llistes electorals.
D’altra banda, sí que va aprovar-se la modificació puntual del Pla General per corregir una errada material en uns plànols normatius. La proposta va rebre la unanimitat de totes les formacions, votació que va repetir-se en la moció que va presentar el PSC i que reclamava millores i un seguiment de les queixes adreçades a diverses administracions que gestionin les causes i les conseqüències de les inundacions als immobles pròxims a la desembocadura del riu Foix en moments de fortes pluges.
PUBLICITAT
PUBLICITAT