PUBLICITAT
CUBELLES
19-10-2010 23:40
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El programa Voluntariat per la llengua, que forma part del projecte d’actuacions del Centre de Normalització Lingüística de l’Alt Penedès i el Garraf, compta des de fa tres anys amb una participació força representativa de parelles lingüístiques a Cubelles. L’activitat del programa ha fet que, des del mes d’abril d’aquest any, s’hagi posat en marxa un punt de trobada perquè qualsevol persona de Cubelles que ja formi part del Voluntariat per la llengua o que estigui interessada a participar-hi, pugui conèixer el funcionament de l’activitat i compartir la tertúlia durant una hora sobre el tema que el grup hagi proposat.
Les tertúlies es faran tots els tercers dijous de cada mes, a les set de la tarda, al Centre Social de Cubelles (carrer de Joan Roig i Piera, 3-5) a partir de la proposta d’un tema inicial per compartir. El calendari previst per a les trobades de l’últim trimestre de l’any és el següent: 21 d’octubre, el tema proposat són els records escolars. 18 de novembre, les festes i les tradicions, i 16 de desembre, els plats i les festes.
PUBLICITAT
PUBLICITAT