DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

Johan Cruyff inaugura el camp de futbol del parc de la Quadra d'Enveja


VD

23-10-2010 17:22

El seleccionador català ha estat rebut per les autoritats locals i ha explicat que l'objectiu d'aquestes iniciatives de la Cruyff Foundation és promoure la pràctica esportiva i el joc al carrer dels nois i noies

Dona suport al periodisme local col·laborant amb nosaltres i fes-te’n subscriptor per només 2€ al mes sense permanència.

Un cop acabada la recepció la comitiva s'ha traslladat al camp de futbol on, des de quarts de cinc de la tarda, s'hi disputaven diferents partits de futbol entre nens i nenes de diferents escoles i instituts de la ciutat (Aramunt/Tacó; Cossetània/Margalló; IES Mallafré, IES Lluch i Rafecas; IES Baix a Mar)


La inauguració ha comptat amb l'actuació de la Batucada de l'Arjau, formada per pares, mares i nens d'aquesta escola vilanovina, i l'acte ha estat conduit pel periodista vilanoví de RAC1 Gerard Romero.

Vilanova i la Geltrú s'ha sumat així a la llista de ciutats de tot el món que compten amb una instal·lació d'aquest tipus, fruit d'un projecte conjunt entre l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú i la Cruyff Foundation.

Els Cruyff Courts són petits camps de futbol d'ús lliure, de 30 x 20 metres, que tenen com a objectiu principal el foment de l'esport i el joc entre els infants i els joves, i que pretenen inculcar valors propis de l'esport com la responsabilitat, la integració, el joc en equip, la prevenció del sedentarisme o l'obesitat infantil.

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.