VNG
26-10-2010 23:16
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
El diumenge dia 24 d'octubre, la colla de sardanes Petits Vilanovins de Vilanova i la Geltrú va participar en el concurs de sardanes de Banyoles. Van fer el cinquè lloc de set colles alevines. Aquest concurs ha sigut el tercer en que aquesta colla ha participat novament després d'ésser recuperada al cap de molts anys d'haver desapareguda.
Ha sigut el darrer concurs de la temporada 2010. Aquesta colla va assistir en el concurs amb el suport de la colla veterana Encara Hi Som , la qual també hi va participar assolint el dotzè lloc de la categoria de veterans.
PUBLICITAT
PUBLICITAT