VNG
28-10-2010 0:31
Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!
Les eleccions sindicals celebrades aquest dimarts a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú han donat com a guanyador al sindicat de CCOO.
Des de les 9 del matí i fins les 6 de la tarda estaven cridats a les urnes un total de 708 treballadors i treballadores municipals, els quals havien d'escollir els nous 26 delegats i delegades dels propers 4 anys. 2 delegats més respecte les últimes eleccions, a causa de l'increment del cens.
La participació en aquest procés electoral ha estat molt alta, d'un 79%, i el repartiment de vots, ha estat el següent:
Per taules, establertes segons la categoria professional dels treballadors, els resultats han estat els següents:
En les properes setmanes es realitzarà la constitució de la Junta de personal, integrada pels representants dels funcionaris/àries, i del Comitè d'empresa, format pels representants del personal tècnic i administratiu, tècnic especialista i personal no qualificat
PUBLICITAT
PUBLICITAT