DIARI INDEPENDENT DEL GRAN PENEDÈS

VNG

CCOO guanya les eleccions sindicals a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú


VD

28-10-2010 0:31

La participació ha estat del 79%, sobre un cens de 708 treballadors i treballadores

Les eleccions sindicals celebrades aquest dimarts a l'Ajuntament de Vilanova i la Geltrú han donat com a guanyador al sindicat de CCOO.

Des de les 9 del matí i fins les 6 de la tarda estaven cridats a les urnes un total de 708 treballadors i treballadores municipals, els quals havien d'escollir els nous 26 delegats i delegades dels propers 4 anys. 2 delegats més respecte les últimes eleccions, a causa de l'increment del cens.

La participació en aquest procés electoral ha estat molt alta, d'un 79%, i el repartiment de vots, ha estat el següent: 

Per taules, establertes segons la categoria professional dels treballadors, els resultats han estat els següents: 



En les properes setmanes es realitzarà la constitució de la Junta de personal, integrada pels representants dels funcionaris/àries, i del Comitè d'empresa, format pels representants del personal tècnic i administratiu, tècnic especialista i personal no qualificat

A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.

Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.


Subscriu-te ara!


Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:


WhatsApp! Telegram!

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.