PUBLICITAT
CUBELLES
28-10-2010 23:37
La segona fase de les obres de millora de l’accessibilitat a l’estació de RENFE es posarà en marxa a principis de novembre. L’actuació executada per Adif, que s’allargarà fins al febrer de l’any vinent, contempla la construcció d’un nou pas inferior i la instal·lació de marquesines.
Per tal de no afectar el servei ferroviari, les obres es realitzaran en horari nocturn, pel que l’Ajuntament de Cubelles demana disculpes per les molèsties que pugui ocasionar als veïns i veïnes de la zona.
A Eix Diari creiem que un periodisme de proximitat, independent i sense pressions és més necessari que mai. La nostra feina és explicar el que passa al teu voltant amb rigor i compromís, però només és possible amb el suport dels nostres lectors.
Si valores la nostra feina i vols que continuem oferint informació lliure i plural per a tot el territori, fes-te subscriptor avui. El teu suport fa la diferència.
Però si ara no et pots subscriure i vols seguir al dia de les notícies més importants, uneix-te als nostres canals de:
PUBLICITAT
PUBLICITAT
PUBLICITAT