Vegueria del Penedès

VNG

Nou èxit del festival Blanc, referent del disseny gràfic


VD

16-11-2010 21:01

Prop de 500 professionals del sector, professors, estudiants i representants de marques, han passat pel certamen aquest cap de setmana

Subscriu-te gratuïtament i rebràs cada dissabte el nostre butlletí amb els articles d’opinió i notícies més destacades del nostre diari. Apunta’t ara!

"L'Ajuntament està al costat de l'organització", ha manifestat el segon tinent d'alcalde i regidor de Desenvolupament Local, Societat de la Informació i Promoció de la Ciutat, Tomàs Álvaro. En aquest sentit, ha recordat la signatura d'un conveni la setmana passada en què s'estableix la col·laboració d'ambdues parts per a la celebració del festival a Vilanova i la Geltrú. Per part dels organitzadors, l'associació Dr. Jum, han manifestat estar "més que contents" amb la segona edició del certamen, que, segons han dit, "s'ha consolidat i tendeix a créixer".

En total, 455 persones han seguit les conferències de Blanc, entre els propis ponents i el seu equip, el públic de l'auditori i el de l'espai Blanc TV, habilitat els darrers dies en un plató de Neàpolis per a les persones que s'havien quedat sense entrada. Més de 100 persones van veure les ponències en directe per una pantalla gegant des del plató. D'altra banda, 108 persones van prendre part en els workshops, dos dels quals es van desenvolupar a l'Escola Municipal d'Art i Disseny.

Els assistents venien de diversos punts de Catalunya i de l'estat espanyol: Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona, València, Múrica, Navarra, Biscaia, Guipúscoa, Lugo, La Rioja, Valladolid, Saragossa, Madrid i Màlaga. També n'han vingut de Perpinyà.

Les entrades, que s'han servit totes per Internet, van quedar esgotades per assistir a les conferències en 20 dies. La web de Blanc ha tingut un alt seguiment des que es va posar en marxa, a mitjans de setembre. Aquell mes va tenir 5.543 visites, mentre que a l'octubre en va tenir 5.872 i al novembre (fins al 15), 4.896.

Blanc és organitzat per l'associació Dr. Jum, formada per tres dissenyadors gràfics de Vilanova i la Geltrú, i compta amb el suport de l'Ajuntament de la ciutat i l'ens municipal Neàpolis. L'equip que ha pres part en el desenvolupament del certamen està format per 21 persones voluntàries.

Els ponents que han participat enguany al festival tenen com a clients marques com Camper, Nike, BMW, Mercedes Benz, Ikea, Vueling, Cuatro, BBVA, Futbol Club Barcelona, Estrella Damm, Pilot, Adidas, Spanair, Calle 13 i Intermón Oxfam, entre d'altres.

Com a públic, han assistit a Blanc representants d'empreses com Desigual, Woman Secret, Tiempo BBDO, Summa i representants de centres de formació superior com la Universitat Politècnica de Catalunya i les escoles Eina, Bau i Elisava. Institucions com ADG-FAD i el Col·legi de Disseny Gràfic de Catalunya també hi han estat presents, a banda de col·laborar en la difusió del festival.
..

Arxivat a

Mostrar etiquetes Ocultar etiquetes

Temes del dia

Més llegits els últims 7 dies

Eix Diari utilitza 'cookies' pròpies i de tercers per oferir-te una millor experiència i servei. Al navegar o utilitzar els nostres serveis, acceptes l'ús que fem.